Як обрати упаковку для свого товару?

Для того, щоб зрозуміти, яка упаковка вам потрібна, рекомендуємо в першу чергу відповісти собі на наступні питання:

  • Який продукт ви продаєте?
  • Хто його купує?
  • Де його купують?

Відповіді на ці питання допоможуть зрозуміти, з яких матеріалів потрібно виготовляти упаковку, наскільки повинен бути складним чи елегантним дизайн та які функції має виконувати. Якщо у вас вже є бачення технічних характеристик та дизайну, саме час їх переглянути і переконатися, чи відповідають вони наступним вимогам:

1. Чи зрозуміло який продукт знаходиться всередині?

Уявіть, що ви дивитеся на свою упаковку в перший раз. Чи розумієте ви, який продукт вона представляє, на яку аудиторію вона націлена? Однак, це стосується лише тих товарів, які на вітрині викладено в упаковці.

2. Чи чесно ви представили свій товар?

Напевно, не може бути нічого гіршого, ніж уявити на упаковці неправдиву інформацію про свій товар.

3. Як ваша упаковка буде виглядати на тлі інших?

Якщо ваша продукція буде продаватися на полицях бутика або супермаркету, важливо, щоб вона вигідно відрізнялася від інших товарів, розташованих поруч.

4. Універсальний чи ваш дизайн?

Може бути таке, що на даний момент у вашому виробництві знаходяться, наприклад, тільки торти. Але в майбутньому вам захочеться займатися також еклерами, цукерками і печивом. Чи можна буде легко підлаштувати дизайн під нові продукти?

5. Чи можна використовувати вашу упаковку повторно?

Зараз цей тренд набирає все більшої популярності у всьому світі, і можливість вторинного використання упаковки часто стає вирішальним фактором при покупці.